úterý

JARNÍ STŘÍPKY

O víkendu svítilo sluníčko a ve vzduchu bylo cítit jaro. Osázela jsem zase jeden záhon a šla omrknout, co všechno se už na zahradě probudilo.

Berušky jsem našla hned, ty přehlédnout nejde:-)


Dohonit pavoučky byla fuška, páč se vždycky rozprchli, jak když do nich střelí, no, dalo to práce, než jsem jednoho ukecala, aby mi pózoval:-))



Pak jsem narazila na jednoho odvážlivce, jenž se ani nehnul..... asi si říkal, ať má ta ženská radost:-)


 I žížala se vylezla podívat, proč mají pavouci poplach:-)

Housenka se napřed upejpala, že ne, že se fotit nebude, že prý mám počkat až z ní bude krásný motýl ...


Ale nakonec ostych přemohla a ukázala, jak se umí přetočit na zádíčka:-)

 A samozřejmě všudepřítomní brablenci nesmí chybět:-)

Jen náš zahradní ježek se ještě neprobral ze zimního spánku, ale řekla bych, že má nejvyšší čas:-)


Kytek letos vylezlo nějak málo, oproti loňsku je to bída. Vypadá to, že budeme muset do Obi pro nové cibulky. Ale tak pár jsem jich vyfotila, ať to nevypadá, že umím jen blbnout s hmyzem:-))






Večer dceru napadlo, že musíme toho sluníčka využít, a zajela do obchodu pro buřty.


     
A pak se začalo stmívat ...

   A pak už byla tma a čas jít spát:-)

 ♥ děkuji všem za návštěvu ♥
Ajka