pátek

PROCHÁZKA PO ZAHRADĚ

Dnešní procházku začneme jako vždy ve skleníku:-) Posledně tam vše teprv kvetlo, teď už se objevují první plody:-)
Na paprikách už máme malé papričky. Sazenice kupoval manža a se mi zdá, že asi šáhnul vedle .... tohle vypadá na feferonky:-D


     Rajčata už mají jablíčka:-)
 
A hadovky se už taky chlubí prvníma okurčičkama...

Skleník opustíme a mrknem na rybízy, jsou hned naproti ...
už začínají červenat, bublanina bude brzy:-)


Hmm, a tady ten šneček dole se už asi taky nemůže dočkat zralých kuliček:-))


     Na borůvky se už taky těším:-)

Teď tady po žebříku vyšplhám do koruny pátrat po jablkách:-)

           Jsem si asi měla vzít lupu ....
Něco jsem našla, ale oproti loňsku je to fakt bída:-)


Pár metrů od jabloní mám makové políčko.
Nemusím ani sít, lítá mi to sem od sousedů:-)

Už brzy se makovice otevřou, a tak příští rok místo políčka bude lán:-D


Přesuneme se k zeleninovým záhonkům...
Tady se můžete podívat na mé hráškové políčko...
        
   A tady u plotu mám druhé:-)

        A už kvete:-)

   A koukejte, kdo ještě rád hrášek:-)

       Kedlubny jsou už pěkně velké:-)

   Kdo neví jak kvetou brambory - tak takhle:-)

   A jak to vypadá, budeme mít letos i kapustu....

  Takovej mrňous, a kolik toho dokáže sežrat:-D

Ještě zkontroluju Míšovo záhonek ... vidím tam cibulku, mrkev, ohryzané kedlubny .... a ředkvičky už může sklízet:-)


A když už jsme tady, podíváme se jak povyrostly  letošní nové zahradní přírustky:-)
 Kivi se má k světu:-)

      Vinná réva roste pěkně:-)

    Tak ještě sklidím trochu té úrody:-)
 
A jdeme se podívat na kytky:-) Cestou míjíme ostružiny, už začaly konečně kvést:-)

          A taky to tam bzučí jak v úle....
Se divím, že mě ty včely neumlátily, když jsem je zdržovala od práce a nutila pózovat:-D



      A už jsme u květinového záhonku:-)
Letos mám nějak moc zvonků, vloni byly jen asi tři.


Zato karafiátů je poskrovnu ... a to jsem jich vloni  vysadila ... nó, hodně:-D


     Měsíček už  kvete:-)

    Růže se už taky konečně chystají rozkvést.

    A tady se opaluje fešák jakýsi ...


Přesuneme se kousek dál, až za barák, podívat se jak nám psí víno okupuje plot:-)

O pár metrů dál mám slunečnice, o kterých si slimejši myslí, že jsem je vysela pro ně .... Naštěstí někteří silní jedinci ten nerovný boj se slizouny vyhráli, tak snad těm ptáčkům taky něco zbyde:-)


Skáče tu okolo pár koníků, tak zkusím štěstí.... jsou to děsně rychlé mršky, ale po půlhodině neúnavného stopování jsem jednoho uhnala natolik, že si musel odpočinout, a to byla má chvíle:-)  Ale s dalším focením počkám až zestárnou, to už nebudou tak mrštní:-D


Tohle je šílený pěstitelský pokus.... přesněji řečeno dcery bláznivý nápad zasadit růže, které povadly ve váze ... no kdo ví, možná se zázrak stane:-D


Tak už jsme obešli celou zahradu a nastal čas se rozloučit:-)


 Děkuji za návštěvu, přijďte zas:-)
Ajka