neděle

ZAHRADOU LETECKY....

Vyběhla jsem na zahradu nafotit čerstvě ušitou deku.

  A hned jsem do skleníku zaběhla pro hadovky.

Cestou zpátky jsem zkontrolovala  hrášek - ještě pár dní a bude:-))

           
  Zastavila jsem se u ostružin....


A mrkla jsem na mou jedinou přeživší pnoucí fazoli - ještě nekvete, ale už se chystá:-)


A kdo neví, jak kvetou ředkvičky - tak takhle:-)


Jo a ještě nashi.... koupili jsme na jaře, stromek roubovaný, pěkně zelený, vypadal zdravě .... no a teď vypadá takhle ....



Zajímavé je, že zatímco na roubu listy uschly, na podnoži lístky vesele raší .


Ještě vyfotím truhlíky .... ty jsou taky k smíchu .... nebo k pláči?
                  Tady je první...


Tady druhý.... no a ty další radši fotit nebudu:-D
Do každého jsem vysypala pytlík balkonové směsi, podle fota na obalu jsem očekávala bohatě kvetoucí truhlík, no a mám tohle:-))


A na závěr květinový záhon, tam je to veselejší:-)