neděle

OD PONDĚLÍ DO PÁTKU aneb STŘÍPKY VŠEDNÍCH DNŮ

                     PONDĚLÍ
Celý den byl děsný vichr, tak jsem čas trávila v kuchyni a u šicího stroje. Jen jsem vyběhla ven pověsit prádlo a koukla na zahradě po nějakém broučkovi.... našla jsem dva a ještě ptáčka:-)




 
A zpátky do kuchyně:-) Udělala jsem utopence.
 
 Upekla čtyři linecké koláče s tvarohem a ostružinami.

Kobylky se na ně vrhly hned po vytažení z trouby....


Páč už nám podzim klepe dveře, vytáhla jsem Topp brožurky a hledala něco z papíru a z window barev.


Vybrala jsem papírového strašáka a na barevné čtvrtky jsem překreslila  jednotlivé dílky.


Window barvy jsem nechala na další den a pustila se do žehlení. Rovnou jsem vyžehlila i látku na tašku, kterou jsem pak taky hned nastříhala.


Zbytek večera jsem se bavila sešíváním obdélníčků na deku. Mám jich přes sedmset, práce tedy dost:-))



                        ÚTERÝ
Počasí dnes slušné, tak jsem strávila větší část dne prací na zahradě.
Jahody ještě kvetou a plodí a pampelišky také kvetou.... tady je důkaz:-))



Vosy si staví hnízdo....


Vystříhala jsem dílky na strašáčka, které jsem si včera obkreslila, a slepila je dohromady.



Tady je výsledek:-)


Obrázky na okno jsem už taky měla vybrané, tak jsem vytáhla průhlednou modelovací podložku + barvy a konturou jsem nakreslila obrysy.


Páč kontura musí před vyplňováním zaschnout, strčila jsem podložky na skříň a sedla si k šicímu stroji.
Tady prošívám látku na tašku.


    STŘEDA
K obědu jsem vytáhla krůtí stehna, budou s bramborem:-)

Pustila jsem se do vybarvování obrázků window:-)


Dokončila jsem sešívání topu .... celkem 725 obdélníčků:-))


V Dekoru jsem objevila háčkované košíky, tak jsem se do jednoho pustila....




  ČTVRTEK
Dnes byl nakupovací den:-))
Napřed jsme jeli do Kaufu kočce pro zásoby.

 
 Další na řadě bylo Tesco:-)


A ještě jsme zajeli do Makra:-)

Odpoledne sluníčko, tak zase práce na zahradě...

Utrhla jsem mé dvě přeživší hlávky zelí a uvařila z nich zelnou polévku.

Doháčkovala jsem košík...

Nóó ... košík ..... spíš slušivou rádiovku:-))

Na druhý pokus se mi zas povedl klobouček pro panenky:-D


A večer byla zábava na zahradě....



  PÁTEK
K obědu jsem uvařila segedín:-)


Odpoledne jsme šli s Míšou koupit vřes a zmrzku.....



Mám hotovou prošívanou tašku:-)

Když jsem jí fotila, nakoukla jsem do suterénu, kde synátor škrabe stěny.....


Ozdobila jsem okna window obrázky:-)

Třetí háčkovací pokus už trochu vzdáleně připomíná ošatku .... či košík jakýsi .....  no aspoň dno je rovné:-D


A hned ho zabavila kočka:-))


 ♥Děkuji všem statečným, kteří vydrželi a dorolovali až sem ♥ 
Ajka