sobota

V LEDNU PŘIŠEL SNÍH

Ráno v osm jsem si pověsila na krk foťák a vyrazila směr autobusová zastávka, páč jsem musela na kontrolu k lékaři a taky jsem chtěla ve městě koupit šunkovar. Jen jsem se předtím, než jsem vyklouzla z baráku, musela vrátit a vyměnit jarní boty za zimní:-))

Na zastávce jsem byla o něco dřív, páč mi nedošlo, že měnili jízdní řády a autobusy tak v novém roce jezdí jinak než ve starém. Rozhlížela jsem se kolem a přemýšlela co vyfotit, když tam nic extra zajímavého není. Ale něco přece jen jo..... tak schválně, co všechno se dá najít kolem zastávky??? Fakt ovšem je, že dnes tam toho bordelu moc nebylo .... teda vidět ho moc nebylo:-))
Tohle tipuju, že je asi nějaká součástka z auta....


Není to moc poznat, ale je to rukavice...

Plechovka, metr od odpadkového koše....

Tady lžíce a zápalky.... už chybí jen ešus a zbytky ohniště:-))


Ale už je konec prohlídky zastávkového bordeliště, autobus je tady:-)


V čekárně lidí hafo, takže jsem měla skoro tři hoďky času na čtení. Určitě všichni uhádnete, kterou knížku jsem měla sebou:-)


Z dopoledne stráveného u lékaře mi docela vyhládlo, takže první byla na řadě bagetárna....


Pak ještě lékárna....  Jedny prášky neměli, tak mi na ně vypsali nový recept do jiné lékárny. 

Na tom samozřejmě nic zajímavého není, to bylo až potom  -  v dalších dvou lékárnách mi recept vrátili s tím, že ho nemohou přečíst:-))

Další zastávka byla v trafice - jedině v téhle najdu časopisy na ruční práce:-)


A teď už sháním šunkovar:-)
Ale nepochodila jsem.... od Tescomy všechno možné, jen šunkovar vyprodaný .... a prý bude až na jaře :-(

Zpáteční cesta taky stojí za zmínku - podařilo se mi nastoupit do špatného autobusu:-)

Změnili jízdní řád opravdu dokonale. A protože jsem se zabrala do čtení, všimla jsem si toho, až když se ozvalo - konečná stanice, vystupte si prosím....
Nu což... konečně situace, kdy se opravdu hodí mobilní telefon:-) Protože jsme byly s dcerou domluvené, že po návratu pojedeme do servisu pro noťas, brnkla jsem jí, ať mě přijede vyzvednout a šla jsem se zatím projít k řece.
Pohled na travnatou plochu mě potěšil, páč jim tam krtek řádí víc, než u nás na zahradě:-)) Jen to pod tím popraškem není moc vidět.-))


Kachny zrovna schůzovaly.... chystala jsem se slézt až dolů k vodě, když tu za mnou zatroubilo auto ...asi bylo holce jasný, že mě najde s foťákem u řeky:-)  No tak nic, lepší fotky kačenek nebudou:-)


Po cestě jsme zastavily u Kaufu, páč holka potřebovala taky do lékárny .... jsem napřed chtěla rovnou nakoupit, ale pak mi došlo, že je čtvrtek a Kaufland praská ve švech.... tak jsem radši zůstala v autě:-)



A už jsme doma.... skoro při každém návratu zakopávám před barákem o hladovou kočku:-))

Doma na stole jsem našla krabici s dortem, zelené koule na stromek a bílý prášek v pytlíčku ..... jsem na ten pytlíček koukala fakt dost blbě, když tu z koupelny vylezl synátor a se slovy "Sorry, zapomněl jsem si tu herák" si ten pytlík vysypal do čaje.
Pro zvědavé - nic neslavíme, jen nejstarší dítko bylo nakoupit a nevědělo co s penězma....


Nakrmila jsem kočku, trochu poklidila, dala si kafe a od dcery jsem vyfasovala dítě na hlídání.
Odtáhla jsem ho od počítače do kuchyně a připravili jsme k večeři špízy.




A ještě jsme se pustili do strouhaného koláče.
Šlo nám to trochu hůř strouhat, protože jsme měli čerstvé těsto. Dát ho vychladit by znamenalo každých pět vteřin poslouchat  "Už to bude??"
Tak jsme radši strouhali čerstvé:-)


Tvarohu jsme měli málo, takže jsme přidali marmeládu. Recept a lepší fotky najdete tady:
http://klaura-dnes.blogspot.cz/2014/01/struhany-tvaroznik.html

A je tu večer a večeře na pánvičce...

Po večeři jsem vytáhla z peřiňáku klubíčkovou syslírnu a vysypala jí v obýváku  ...  a třídila jsem a přemýšlela....
a zase třídila a přemýšlela:-))

Mozek se pořád nechtěl rozběhnout, tak jsem vzala na pomoc časáky.... některé opravdu letité:-)


V Dekoru mě zaujal králík, konečně hračka, kterou bych mohla zvládnout, jenže ho tam nikde neměli vyfoceného zepředu, ani v návodech nebyl nákres obličeje .... takže jsem v koncích, obličej bez návodu nedám:-))
Ale v záložkách mám mobil s ručičkama a ksichtíkem, pro mě ideální, páč uháčkovat  obdélníčky zvládám bez problému:-) Tak ten přijde na řadu jako první.... no a pak taška a polštář, to jsou taky obdélníky:-))


Ještě jsem chtěla objednat šunkovar, ale taky smůla, Tescoma ho v eshopu nemá skladem....

A proč chci zrovna tenhle? Jde tam připravit i poloviční množství šunky či paštiky, nemusí se tam dávat pytlík a má teploměr:-)

A to už byl poslední záznam, děkuji všem za pozornost:-)
Ajka