čtvrtek

MASOVÁ SMĚS


Masová směs
nebo taky jinak - likvidace zbytků:-)

Ze včerejšího grilování mi zbylo pár vepřových plátků v marinádě, což pro všechny bylo málo.Tak jsem je nakrájela na menší kousky:-)


Prolezla jsem ledničku a vytáhla tři barevné papriky.


Vzadu v ledničce se ještě krčily čtyři osamocené špekáčky, tak šup tam s nimi:-)


Cibuli máme doma pořád, i když zrovna teď jen mrňavou  ... tak jsem si nasadila plavecké brýle a sedm těch mrňousů jsem nakrájela na silnější plátky:-)
Kdo nezná - plavecké brýle jsou opravdu účinnou ochranou při krájení cibule!


Navrch jsem ještě vyklopila plechovku žampionů, ať mají chlapi radost:-))


Pořádně jsem směs zamíchala, dala do pekáče a vložila do trouby.


Ale jde opéct i na pánvičce, jen toho musí být menší množství:-)


Než byla směs hotová, uvařila jsem rýži. Ale dobré jsou i brambory či bramborová kaše, jen se mi ty brambory nechtělo loupat a nikdo zrovna doma po ruce nebyl:-))


Přeji všem dobrou chuť:-)
Ajka