pátek

VYLEPŠENÁ PAŠTIKA

Koupila jsem, asi v náhlém pomatení smyslů, kilovou štangli játrové paštiky. No, nějak z té ledničky nemizela:-) Týden utekl a z paštiky ubylo pouhých dvacet deka. Jo, zvážila jsem jí:-)) Bylo už třeba ji urychleně spotřebovat.

Tak jsem uvařila pět vajíček. Páč ty už taky bylo na čase zlikvidovat:-)


Paštiku jsem nakrájela a dala do mísy.

Přihodila jsem tam žloutky z vařených vajíček.


 Ponorným mixérem jsem vše rozmixovala.


Bílky jsem nakrájela nadrobno a přidala ke směsi.

Nakonec jsem ještě z ledničky vytáhla zbytky salámů, nadrobno je nakrájela a přidala k paštice.




Všechno pečlivě zamíchat....


A je hotovo:-)

A světe div se, celá paštika se snědla k večeři. Akorát říkal kluk, že příště tam mám přihodit ještě nějakou zeleninu. A ozdobil si chleba proužky cibule:-)

 
Přeji všem dobrou chuť:-)
Ajka