pondělí

STŘÍPKY OD NÁS

Na jednom blogu jsem se dočetla, že obalované a smažené pampelišky chutnají jak žampiony.... to mě opravdu zaujalo... a protože zahradu máme posekanou, vyrazila jsem na ně za humna.... ale měla jsem smůlu:-))

Ale aspoň dva ptáčky jsem ulovila:-)


Taky jsem pod střechou haly objevila sýkorčí úkryt. Slyšela jsem pípat mladé, tak jsem koukala, kde je hnízdo.... a najednou přilétla sýkorka:-)


Chvíli se rozhlížela a pak se začala soukat do úkrytu:-)

A když nebyly pampelišky, jsem aspoň na zahradě trochu oškubala smrček a uvařila medík .... Dělala jsem ho v pekárně, třikrát jsem otočila program marmeláda:-)


 
Taťka si koupil novou hračku .... 
a celé odpoledne byl od něj klid:-))

Míša se těšil na grilování, tak se staral o maso:-D

Ale přece jen jsme si dali něco lepšího než slimejše:-)


Čajot ve skleníku utěšeně roste....

A náš nový domácí mazlíček taky utěšeně roste:-)

A tady jeden brouček ..... Míša chtěl, abych mu vyfotila očička:-)


Na slimejše jsem večer nastražila pastičky. 
Na jeden konec zahrady jsem dala meloun s pivem.
 
 Na druhý konec zahrady jsem dala melounovou čepici:-)

Ráno už se tam pár ožralů válelo:-))

A pod čepici se jich taky pár schovalo:-)

Tady mi roste divoký chmel ... nevim tedy, co to přesně je, ale babička říkala chmel, když mi semínka dávala:-)
Ale co je na něm zajímavé, že ho slimejši nechávají na pokoji!


Letos první motýl, který mi ochotně zapózoval:-)


A takhle to dopadlo, když jsem šla trhat plevel....
Všimla jsem si písku v obrubníku. Když ho manža stavěl, dával dolu písek, nějaké pískové lože či co, a nahoru pak přišla hlína. A teď najednou byl písek nahoře....


A tady je příčina .... brablenci neměli na práci nic jiného, než písek stěhovat na povrch! 
Tady zrovna jeden vylézá z chodbičky se zrnkem písku...


Nosí zrníčka v kusadlech a pohazujou je kolem mraveniště:-)


Poradí si i s takhle velkými zrnky!

Fotky nic moc, na pořádné fotky bych potřebovala jinou techniku, ale že velké zrnko kus odstěhovali, to vidět je:-)


A lezou další a další ... jsem jim tam za tu námahu nasypala cukr:-)
Ale začlo krápat, tak nemám ani vypletý záhon, ani foto olizujících se mravenců.... ale zkusim příště:-))


♥ Děkuji všem za návštěvu ♥
Ajka