neděle

ZA HUMNY

Bylo pěkně, na obloze pár mráčků, sluníčko za ně střídavě zalézalo a vylézalo, tak jsem do batohu strčila pláštěnku a láhev s pitím, na krk si pověsila foťák a šla jsem se projít za humna:-)

Pruhované kněžice se letos asi přemnožily, bylo jich všude mraky .... tady je jedno jejich hnízdo:-)

  Na kytkách si pochutnával i tesařík:-))


Byly tam i jiné květiny, třeba žluté, ale asi je brouci nemají v oblibě, nikde nic:-))


Motýlek žluté kytky také minul a radši přistál na bodláku:-)

Teď jsem musela počkat, až přes cestu přeleze klopuška:-)


Kam klopuška mířila? Na louku:-)

A opět kolem prolétl motýlek a ochotně zapózoval:-)

Na vedlejší kytce klábosily dvě ploštice ... ani si nevšimly, že je fotím:-))

Svačinu jsem si nebrala, páč hlady bych tu neumřela:-D

Pod stromem jsem našla ruměnici:-)


Kousek dál jsou i třešně, ale už ozobané, zůstaly jen pecky:-)

Brouka jsem pod třešní nenašla, jen kytky:-)

Ale po chvíli hledání jsem přece jen jednoho pěkného broučka našla:-)


  Cesta teď vede mezi stromy.

Roste tu plno malin:-)

Na jednom stromě jsem našla klopušku červenou.

A tady je asi přírodní toaleta pro pocestné:-)

Na listech jsem našla hálky:-)

A na konci aleje se slunila zlatá kněžice:-)

  Teď už jsem na louce a honím motýly:-)



Objevila jsem i ploštici:-)


A v trávě se schovávala muška jakási:-)

Pokračuju dál:-)


Ještě se podívám k mraveništi:-)

Mravenci se pilně připravují na zimu, dělají si zásoby jídla .... není to moc zřetelně na fotce vidět, ale mravenec táhne ulovenou mušku.

Jiní zase pečlivě uklízejí ....... tady ten odnáší z mraveniště nějaký bordel.

A podezřele mě pozorovali:-))

Poslední foto cestou domů:-)

Přeji všem krásný zbytek léta:-)
Ajka