neděle

ŠIJU, ŠIJEŠ, ŠIJEME ...

Člověk by neřek, kolik toho takový malý človíček potřebuje:-)
A všechny ty nezbytnosti, jako je přebalovací podložka, plínky, lahvička, ubrousky, náhradní oblečení a další věci potřebuje někam naskládat. 

Ideálně vše do jedné tašky:-)
 
A protože v karanténě bylo času dost, byl čas ušít i přebalovací tašku. Přes rameno i do ruky, se spoustou kapes a hlavně s možností připevnit ji na kočárek. Prostě ideální taška na cestování s miminkem:-)) A když se z batolete stane předškolák, přebalovací taška se promění na tašku cestovní a slouží dál:-))








Asi nemusím říkat, co letos frčí, že?;-)  Ano, jsou to stahovací pytlíkobatůžky na záda a kamarádka po takovém už dlouho toužila. Ale prý mám vymyslet nějaký neobyčejný, co každý nemá:-)) Takže jsem ušila vak bez bočních švů, přidala  kapsu na zip i kapsy dovnitř a nakonec ještě ucha k přenášení, takže z pytlíkobatohu byla rázem vakotaška ... nebo taškovak? Ale tak na názvu nezáleží, hlavně že kamarádka byla nadšená:-))



 

Na výlety, vycházky do lesa či s dětmi na hřiště je jak stvořený a když to z pískoviště  vezmete po cestě domů přes supermarket, zvládne i malý nákup:-)



         Pro radost jsem přidala i jeden dětský a naše malá si zahrála na modelku:-)








Není žádným tajemstvím, že jsem batohová:-)) Takže po tašce na kočárek přišel na řadu i batoh na kočárek:-)



                 Rolovací, prostorný, s velkým vstupním otvorem a se spoustou kapes:-)




Na vycházky s kočárkem je naprosto ideální. Sbalíte plínky, svačinku, pití i hračky na písek pro starší dítě a hurá na hřiště:-)





          Batoh buď zavěsíte na rukojeť kočárku, nebo si ho dáte na záda:-)





Otestovaly jsme s dcerou i nosnost, tedy přesněji, kolik toho můžeme do batohu na kočárku naložit:-))) A to tak, že jsme do batohu přidávaly jedno kilo cukru za druhým a  jezdily po zahradě sem a tam. Sama jsem byla překvapená, když na prázdném kočárku visel batoh s deseti kily cukru a nepřevrátil se:-))  Ale v žádném případě nedoporučuji kočárek takhle přetěžovat, je opravdu třeba dodržovat doporučenou nosnost výrobce kočárku. Ve finále dcera usoudila, že by do batohu naložila maximálně pět kilo, aby se s ním dalo pohodlně jezdit. Takže, pokud z procházek jezdíte přes supermarket jako my, je lepší batoh s nákupem hodit na záda:-))






Myslela jsem i na švadlenky, které by si batoh či tašku na kočárek rády ušily, ale nemají ještě tolik zkušeností, a sepsala jsem podrobné fotonávody.
Musím říct, že zájem mě mile překvapil, zejména po Fandovi se v e-shopu jen práší:-))
Najdete je zde:-) ➡️ Šijeme s Ajkou


Děkuji všem za návštěvu:-)
   Ajka 
     Šijeme s Ajkou