neděle

ŘÍJNOVÁ NEDĚLE

Tento víkend byl vysloveně letní.... a to má být za týden listopad:-)))


Zajeli jsme nakoupit do Globusu.... bylo krásně, tak jsem si na krk pověsila foťák a cestu jsem pečlivě dokumentovala.....


Když už jsme nastupovali do auta, přeletělo nad námi hejno ptáků... strčila jsme mužíkovi do ruky svou zmrzku, oběhla půlku parkoviště, ale jednoho mám!

    

K obědu jsem opekla Globusáckou sekanou s bramborovou kaší:-)

 

  A odpoledne jsme šli s mužíkem a vnoučkem na procházku. Přidala se k nám naše Míca.... no fakt, ostatní lidi chodí na procházku se psem, nás doprovází  kočka:-)))

 

Ptáky Míša statečně plašil, slyšet byli, vidět ne, tak jsem místo nich fotila letadla:-)

 

 

                                                          

    A také stromy:-)


Večer jsem ještě upekla koláč. Před pár dny jsem koupila broskve, které tvrdošíjně odmítaly změknout, tak skončily na koláči.
Ještě mi zbyl čas ušít dětskou kabelku, ale tu vyfotim až zítra:-))

 


Děkuji všem, kteří dočetli až sem:-)

Ajka