středa

PŘEKVAPENÍ

V létě se skupinka děvčat pod vedením Aničky (Annabell)  pustila do vánočního šití. Každá ušila tolik vánočních bločků, kolik je ve skupině děvčat (proto začínaly v létě, aby do zimy stíhaly), a pak si je vzájemně vyměnily.
Začátkem prosince mi Anička písla, že mám očekávat balíček. Myslela jsem, že mi posílá nějaké šité vánoční přání. Ale to překvapení, když jsem obsah balíčku vysypala na stůl!! 
To jsem opravdu nečekala:-) Děvčata se domluvila a každá mi také vánoční bloček ušila:-))

Tak teď rychle vymyslet, co s nimi:-) Deka by trvala dlouho, na polštářky bylo bločků hodně, vyhrál ubrus! Ten jsem stejně měla v úmyslu ušít, i červenou látku jsem už koupila, jen jsem pořád nevěděla, jak ho vlastně ušít ... a děvčata mi to usnadnila:-)

Takže tady je můj vánoční ubrus:-)
Použila jsem na něj červenou bavlněnou látku, zbytky zelené vánoční látky a všechny krásné bločky od holek.

 ♥♥♥ děvčata, všem vám moc děkuju ♥♥♥
♥ krásné vánoce přeji všem ♥
Ajka