úterý

LESNÍ ŠKOLKA



Před pár týdny jsem z půdy snesla jedenáct malých obalů na květináče. Jak jsem tak přemýšlela co s nimi, probrala jsem krabici se semínky a našla jehličnany - smrky a borovice. No, na schodišťovém okně by se pěkně vyjímala řada maličkých jehličnánků :-)) Takže jsem semínka rozdělila do květináčů a už mi tu roste malá lesní školka:-)


A se sázením pokračuju ... když to nejde na zahradě, sázím doma:-)
Nedávno jsem zasadila i pecky z avokáda a manga .... mango už roste, avokádo zatím jen vyhodilo kořínek:-)



Jednu pecku jsem dala jen tak do vody:-)


A tady je vidět, že už za chvíli vyleze kořínek:-)



A abych toho "zahradničení" neměla málo, přinesl v neděli manžel z Tesca datle, abych prý měla co na sázení  .... a hned jeden balíček na posezení zbouchal, abych mohla sázet hned:-D Zatím jsem je namočila na pár dní do vody :-)


A pak přijdou do  květináčů:-)




A protože vše zelený i barevný pokryl sníh, upekla jsem aspoň kytičkový koláč :-)





Těsto je klasické křehké, potřené tvarohem. Do igelitového sáčku jsem dala mák, odstřihla růžek, vytvořila takové šišiodní kytičky  a posypala drobenkou:-)