pondělí

VŠEHOCHUŤ

Líbí se mi miňonkové vláčky. Inspirace na netu je spousta, stačí do vyhledávače napsat miňonkový vláček. A protože se blíží vnoučkovo narozeniny, jeden malý vláček jsem vyrobila a Míšu  překecala, že mu do školky místo dortu vyrobím vlakovou soupravu:-)


      Víkendový oběd -  guláš čtyř chutí:-)

                      Kočičí oběd....


                    Večerní venčení....


Na zahradě panuje ještě zima, ale kytkám to očividně nevadí:-)



      Kočce taky zima očividně nevadí:-)


Rampouchové království máme maličké:-)


Podzimní strašák hlídal verandu celou zimu.


V Kauflandu měli ve výprodeji klubíčka za desetikačku, koupila jsem na ponožky. Umím jen na dvou jehlicích. A protože ta druhá ponožka mě vždycky nebaví plést, pletu je pokaždé obě najednou:-))


                 Vitamínový salát....


Budoucí dětský polštářek....
Prozradím, že bude mít i vlásky:-))


             Vyklíčilo mi pomelo....


          Maracuja už taky vyklíčila...

        Avokádo už vystrkuje lístky....


     Nashi je rekordman v růstu:-)

          Granátovníková plantáž:-)
 
Z broskvové pecky je už pěkný stromeček...


Na večerní procházce jsme potkali čtyři srnky, chodívají se pást na louku. Jedna byla docela blízko, ochotná pózovat:-) Sice už byla tma, ale poznat to jde, že je to srnka:-))




 
Děkuji všem za milou návštěvu:-)
Ajka