sobota

CO SE DĚJE V TRÁVĚ



Nekvetoucí zahradu jsem ukázala minule, teď je na řadě život v trávě:-) Všichni můžou zůstat v klidu, žádného pavouka jsem nefotila:-D

Beruška už mě zná, hned mi mávala:-))

 
 A pak se uvelebila a hleděla zasněně v dál :-)

To čmeláci a včelky, jak mě spatřili, hned radši hlavu  do nejbližší kytky strčili:-))





Šneček mi předvedl, jak si hraje na tank:-)

Další šneček mi sice nepředvedl nic, ale pořád mě jedním očkem pozoroval:-)


Můrka si hrála na dřívko. A kdybych jí neviděla lítat, tak by jí to prošlo:-)



Červený nosatec strkal hlavu za lístek:-)

To tenhle nosatec taková stydlivka nebyl:-)


 A na závěr trochu nočního focení:-)
 
Ve čtvrtek jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít zatmění Měsíce.

V tisku psali, že nedaleko Měsíce bude možné pozorovat i Saturn, tak jsem zkoušela štěstí, ale bezvýsledně. Ale nějaké zajímavosti se mi nafotit podařilo:-)


Tohle Saturn nebude, to spíš vypadá, že údržbáři na satelitu vypadla z kapsy matička:-)


Toto má do Saturnu také daleko, páč ten jako vesmírná chlupatá kulička nevypadá:-D

 
A co může být tohle, to fakt nemám nejmenšího tucha:-)) Ale ten růžový kroužek uprostřed mě fascinuje, asi nakouknu do nějaké hvězdomapy:-)

A jediné nezáhadné je letadlo:-)


 Děkuji všem za návštěvu, přijďte zas:-)
Ajka