sobota

HLEDÁM JARO


Sněhová předpověď na středu se nevyplnila, takže jsem vystartovala na zahradu a vysela kořenovou zeleninu a kedlubny. Povídal manžel, že to označení mám dát výš, aby, až přijdou metrové závěje, jsem ten záhon našla.....Tak jsem mu udělala radost:-)


Koukala jsem, co bych ještě  vyfotila, nejlépe nějaký důkaz toho, že jaro je už za humny:-)

Našla jsem kopřivy..... ale ty k jaru patří taky, tak proč ne:-))

Vedle nich rostla nějaká kytka, no plevel je to spíš jakýsi..... ale pěkný:-))


A ještě poupátko jsem našla v trávě:-)

A tohle je budoucí pampeliška...
 
 Hluchavka:-)
 
Sýkorka švitořila ve větvích:-)

A takhle nám raší starý pařez ..... 
Všechno známky blížícího se jara:-)))

Perlička nakonec:-)
Večer jsem zaslechla z kuchyně synátora, jak říká tátovi: "Podej mi prosimtě kečup, ale rychle, než přiběhne máma z foťákem"....
Měl smůlu, byla jsem rychlejší:-))


  ♥ děkuji všem za návštěvu ♥