pátek

ČERVNOVÝ DEN NA ZAHRADĚ


Před polednem jsem vyběhla na zahradu natrhat trochu petrželky do polívky a hned jsem zkontrolovala skleník.
 Papriky už začaly kvést.

     Něco je ale žere, takže asi budem bez papriček.


    Okurky už mají maličké okurčičky:-)


Půjdeme se podívat k plotu ...
Tak tohle byly slunečnice  ... ještě minulý týden.

  A tohle z nich zbylo ....


A ptáci jen přihlíží, jak jim slimejši likvidujou zásoby na zimu, ale aby s těma slizounama zatočili, to ne.


A kdyby jen slunečnice, ty potvory se mi snaží sežrat i zelí!


Zastavíme se u Míši. Předvede nám, jak správně jíst chleba .... nebo kečup?



Ještě vyblejsknu tady ten vrtulník a jdu dodělat oběd:-)


Tak ještě tady toho broučka, co leze po dece na sušáku, a už fakt běžím:-))


A koho by zajímalo, co jsem vařila - bramborové knedlíky plněné uzeninou a špenát.


Po obědě zajela dcera nakoupit a já šla s kafem na zahradu   ...  a co nevidim ... další vrtulník!


A tamhle se ještě jeden schovává za stromem ! ....oni tady mají asi opravdu někde hnízdo!!


Tady mám jeden záhon, je záhadnější než trojúhelník v Bermudách ...
  Vysela jsem kedlubny, roste mák:-)

Ale abych kedlubnám nekřivdila, dvě tu rostou:-)


Zase nějakej hukot nade mnou, teď pro změnu letadlo ..... hmm, to nedělá dobře, cpát se vrtulníkům do rajonu:-)


        Však už po něm taky jeden vystartoval!


No, čumim tady po obloze a málem jsem se přerazila o obrubníky. Radši položim foťák a půjdu něco dělat, za chvíli se stejně vrátí dcera s Míšou a nebude na práci čas.


Jen jsem vytrhala trochu plevele mezi kytkama, dcera byla zpátky. Kromě Míši měla v autě i dva jeho kamarády.


Kluci vytáhli míč a my s holkou foťáky ...




Večer jsem ještě šla ven pátrat na obloze po něčem zajímavém, ale už  se tam proháněli jen ptáci....





   ♥ děkuji všem, kdož dorolovali až sem ♥
Ajka