čtvrtek

LETNÍ HORKÝ DEN


Ráno jsem si pověsila na krk foťák a vyrazila směr autobusová zastávka, páč jsem musela na pravidelnou kontrolu. Vyšla jsem raději o trochu dřív, co kdyby mě náhodou cestou něco zdrželo..... Ale o něco vysloveně zajímavého jsem nezakopla, tak aspoň ptáčky u zastávky jsem cvakla....



Stihla jsem dva a už přijíždí autobus:-)

Cestou zpátky jsem si jako odměnu za dvouhodinové sezení v čekárně koupila zmrzku...



V pekárně jsem koupila čerstvý chlebík...

A ve stánku jsem vzala dvě grilovaná kuřátka k obědu.



Na nástupišti bylo víc holubů než autobusů, a páč ten můj jel až za půl hoďky, zašla jsem k řece, podívat se na kachny.


No, kachny nikde, zato holubů tam bylo dost:-)

Doma jsem postavila vodu na kafe a hodila prádlo do pračky.


Do skleníku jsem skočila pro okurky.
 
Ze záhonu jsem vytáhla pár mrkví a šup zpátky do kuchyně.

Z okna jsem zahlédla pošťačku, tak jsem ještě zaběhla do schránky.


Samé letáky a ještě jsem zakopla o hladovou kočku:-)



Takže ještě nakrmit Mícu a můžu se pustit do salátů...




Tady už mám výsledek ..... okurkový salát
a mrkvový salát s ananasem.



Po obědě jsem  vyběhla nahoru k synovi změřit okna na závěsy a hned jsem mu na sklo picla lísteček:-D


Tak ještě umýt nádobí :-)

  A jdu ven pověsit prádlo...

Nějakou chvíli jsem si hrála na honěnou s motýlem. Docela fuška honit něco, co ani chvilku neposedí:-D



No a ještě jsem poskakovala kolem ostružin a snažila se zachytit včelu v letu ... trochu se mi to povedlo:-)



A ještě tady toho mrňouse jsem musela... prý, když fotím ty velký, tak jeho taky:-)




Mezi kytkama cosi bzučelo, tak koukám, co to je.


Ještě jsem natrhala trochu rybízu.
 
A upekla z něj rychlý drobenkový koláč.
Jasně, že napíšu recept:-)
  
Ze 2,5 hrnků polohrubé mouky, 1,5 hrnku cukru a jedné Hery uděláme drobenku. Jeden hrnek směsi dáme stranou a do zbývající drobenky přidáme kypřící prášek, vajíčko, a mléko dle potřeby. Těsto nandáme do formy, posypeme rybízem a odloženou drobenkou..

Před večeří jsme ještě s Míšou šli na procházku do "džungle". Jen jsme si zapomněli vzít mačetu:-))


A večer jsem konečně dokončila bločky na quiltík, který tu mám půl roku rozešitý:-)
No a myslím, že pro dnešek by to stačilo:-D


Děkuji všem, kdož dorolovali až sem:-)