pátek

CELÝ DEN S FOŤÁKEM V KUCHYNI

Ráno jsem zaběhla do skleníkové džungle posbírat úrodu. Okurky, rajčata, a rovnou jsem otrhala i rybíz.

 
Dnes máme rajčatový den:-) K obědu plněná rajčata s rýží a salátem z rajčat a okurek,  k večeři chlebík s rajčaty:-)
Plněná rajčata dělám stejně jako plněné papriky.
Seříznu vršek a vydlabu vnitřek (ten použiju na salát). Rajčata naplním mletým ochuceným masem, dám je do pekáče a šup s nimi do trouby.




 
A salát už je taky hotový. Klasika - rajčata, cibule, sůl. Ještě udělám okurkový, ať je na výběr:-)


Dala jsem vařit vodu na rýži a zaskočila jsem otrhat zbytek černého rybízu.


Vytahovat odšťavňovač kvůli té trošce se mi nechtělo, tak jsem rybíz jen rozvařila, propasírovala sítem a povařila s cukrem...




No, moc té marmeládky není:-D

Z červeného rybízu jsem po obědě upekla bábovku, kterou jsem našla na blogu u Hlísky.
V původním receptu je s meruňkama, ale ty nejsou, tak musel stačit rybíz:-)


Nejdřív jsem připravila tvaroh.

Pak jsem umíchala těsto.

Polovinu těsta jsem obarvila kakaem.
 
Do formy jsem dala polovinu světlého a polovinu tmavého těsta.

Na těsto přišel tvaroh a rybíz.
 
Rybíz jsem pokryla zbytkem obou těst a šup s bábovkou do trouby:-)

No .... nevypadá zrovna jako originál, tvaroh byl řídký a asi se vcucnul do těsta, ale i tak byla bábovka vynikající!



Páč už začínají dozrávat ostružiny, je třeba zlikvidovat zbytky mražených z loňska. Vytáhla jsem je z mrazáku a nechala rozmrznout. Část jsem nasypala do pekárny na marmeládu.

 
Zbytek jsem rozmixovala a nalila do  zmrzlinovače s cukrem a smetanou.


Kouknem na marmeládu.... ta už je hotová:-)

Kouknem na zmrzlinu.... tam pořád nic:-) Asi byla mísa málo namražená, pořád to ještě nemá tu správnou zmrzlinovou hustotu. Takže jsem jí přelila do misky a strčila ztuhnout do mrazáku.


A ještě večeře a dnes už s vařením končím. A zítra se taky asi kuchyni obloukem vyhnu:-D






  ♥ děkuji všem za milou návštěvu ♥