čtvrtek

ZAS JEDEN HORKÝ DEN.....

Ráno jsem si pověsila foťák na krk a vyrazila na malou procházku.

Chodník se hemžil broučky ...


Je krásně, ale už je čas jít domů:-)

Doma jsem zalila kytky .... poprvé v životě mi vykvetla orchidej...  jsem z toho v šoku ještě teď:-D


Dala jsem vařit brambory...

A file se už taky smaží...

Než bylo hotovo, zasadila jsem pecky z manga....



Po obědě jsem si vzpomněla na poličku, kterou jsme našli při bourání kůlen. Tož jsem jí vytáhla ven a vydrhla pískem na nádobí.




 
Podíváme se ještě po zahradě.....
Rajčata budu muset zastřihnout, už se chystají zdrhnout oknem:-)


Ve skleníku poletuje bělásek .... je tu takovej hic, že ani ten motýl neprotestuje a pózuje:-))





Jinak skleník je moc dobrá věc, pokud se chcete v létě ochladit....... po deseti minutách  strávených ve skleníku si venku i při čtyřiceti ve stínu připadáte jako v ráji:-D


Tak mrknem dál...
Míša napouští bazének:-)


Gabča má plavky s Milkou...

Trumpetky už kvetou...

Brambory po odkvětu .... příští rok budu sázet brambory ze semínek, schválně, co mi vyroste:-D


Smíšený záhon - mrkev, kedlubny, plevel:-)

Lavička s dekou:-)

Unavenej motýl....
Výhodu to vedro v něčem má.... i motýli jsou unavení ...... tenhle byl ještě z toho vedra tak zblblý, že mi sedl přímo na ruku .... a zrovna na pravou .... takže jsem musela fotit levačkou, ale docela se povedlo:-))



Chtěla jsem ještě honit koníka, ale ten už tak unavenej nebyl a skákat v tom hicu po zahradě, to už by bylo na svěrací kazajku:-D
Radši  jsem zalezla dovnitř a věnovala se montérkovému patchworku.
Po zdolání hory montérek jsem si nastříhala pásky, co potřebuju na dokončení quiltíku.....


A když už jsem měla podložku na stole, nastříhala jsem i na letní tašku k vodě.....


Dnes je to vše, fotobaterka si vyžádala nabíječku:-)
Děkuji všem za milou návštěvu:-)