pondělí

PRVNÍ PODZIMNÍ DEN

Ráno jsem si pověsila na krk foťák a vyrazila směr autobusová zastávka, páč jsem musela do města pro záclonové kroužky. Autobus byl poloprázdný.

Světe div se, v galanterii kroužky neměli! 
Musela jsem do železářství.

Dcera mě zaúkolovala koupí tepláčků, tak jsem zašla do obchodu a vzala jsem rovnou i jedno tričko....



No a tady jsem už u pokladny:-))




K obědu jsem koupila dvě grilovaná kuřátka...

A v pekárně jsem vzala čerstvý chlebík.
Ještě jsem musela na poštu a do banky, ale tam jsem se ani neodvážila ten foťák vytáhnout, to by mě určo vynesli v zubech a ještě by to řešila FBI :-D



Doma jsem ve skleníku posbírala okurky a rajčata a udělala ke kuřatům salát.



Vyfotila jsem můj jediný fazolový lusk na mé jediné přeživší pnoucí fazoli ..... Dá se fazoli říkat pnoucí, když se vypnula do výšky 30cm nad zemí???


Odpoledne trochu práce na zahradě. Po dešti ten plevel leze ze země sám:-))

Ještě jsme zajeli doplnit zásoby, páč zítra bude k obědu vepřový pekáček podle  Ivanky.  Zužitkují se tak rajčata:-)


Ostružiny se taky musí zpracovat, tak jsem upekla koláč podle Marcelky.



Večer jsem přehrabávala syslírnu a vybírala nějaké látky na polštář pro šití s Máculkou.



 Děkuji všem za milou návštěvu:-)
Ajka