pátek

STŘÍPKY Z DOMOVA

Dnes jsem nikam nemusela, tak jsem ráno vklouzla do oblíbených teplých ponožek a postavila jsem vodu na kafe.


Po kafi a jogurtu k snídani následovaly takové ty obyčejné domácí práce, jako hodit prádlo do pračky a podobně:-))


No a samozřejmě hladová kočka se tu motá a řve, jako by týden nežrala:-)) Podle toho, jak je teď rozežraná, to vidim na hodně tuhou zimu:-)


K obědu jsem z mrazáku vytáhla kuřecí nugety a uvařila k nim brambory...



Po obědě jsem poslala dítko s prádlem na půdu..

A tuhle hromadu suchého mi přinesl dolů:-)

Odpoledne jsem plnila biopopelnici a sbírala  ostružiny.

Tady už je koláč připravený do trouby:-)
 
A když už jsem v té kuchyni, vyfotím peckokytky:-)
Tady je pomelo a vedle v oranžovém květináči carambola...


Místo stromu mi z avokádové pecky roste bonzaj jakási:-D

Ale už mám ve vodě další pecku, ta už snad bude normální:-)


No a takhle pěkně mi roste z pecky datlová palma...


Klika cvakla, dveří letí, taťka vchází do dveří:-))
Ale ten by mě ubezdušil, kdybych dala jeho foto na net, tak aspoň bramboráčky, které nám udělal k večeři:-))


Večer u šicího stroje.... můžete mrknout, co mám rozešité a naplánované:-)
Z látek bude velký polštář do akce Šijeme s Máculkou...


Budoucí adventní kalendář s vlastnoručně vyrobenými knoflíky. Tedy v případě, že se povedou:-))




S předstihem už šiju Mikulášskou punčochu s aplikací. Je jednoduchá, stačí obkreslit holinku a z omalovánek nějaký obrázek:-)) 


Další nákupní prošívaná taška, tentokrát se zipem.

Budoucí polštářek s ručním prošitím a ručně přišitou aplikací:-)


A aby to nebylo jen o šití .... tohle je pro Míšu.... z omalovánek jsem obkreslila příšerky a vybarvila je svítícími window barvami:-)



Přináším důkaz, že opravdu svítí! Jen to chce silnější vrstvu barvy a rovnoměrně ji nanést...


Dnes je to vše, děkuji všem za návštěvu:-)