pátek

VÁNOCE U NÁS

V neděli odpoledne dceru napadlo, že by už konečně mohla dojet pro stromeček. Pro velký stromeček. Protože, jak vysvětlil Míša, když je stromeček malý, musí dát Ježíšek dárky na zem, ale když je stromeček velký, dá Ježíšek dárky pod stromeček.

K velké radosti celé rodiny dotáhla dcera i živého kapra. Míša si měl s čím hrát:-)
Bylo potřeba udělat i velký nákup.....
Foťák jsem sebou nebrala, páč jsem počítala s tím, že obchody budou praskat ve švech. A taky že jo. Jsme si vybrali tu nejnevhodnější dobu:-)

Páč jsme jim v Makru udělali dobrou tržbu, obdarovali nás šampusem a kapříkem.
Kapr ve vaně tak dostal kamaráda. Hrál si Míša i děda:-)



Než si ty dva pohráli, dobalila jsem poslední dárky....

Kočka se taky svátečně zabalila:-)

Stromeček zdobil Míša s tátou.
Zeťák ale napřed rozvěsil světýlka.

A Míša se do toho mohl pustit:-)
Zdobil vskutku originálně. 
Přece se nebude zdržovat sundaváním visaček z řetězů!

Koule už naštěstí visačky neměly:-)




Dcery kočka Mája jen nevěřícně koukala, co to ti dvojnožci vyvádí....


A hned se aktivně do zdobení zapojila.

Já nic, to samo...

A jeden kapr už není....


Přišel čas na přípravu salátu.....ten má od nepaměti na starosti náš taťka, takže já mám veget a můžu běhat s foťákem:-))

"Mami ty si fotíš jak se vaří brambory a vajíčka?"
"To už je nemoc, ne???"


  
Uvařeno, oloupáno, pokračujem dál:-)

Dál taťka okupuje kuchyň...

"Kolik tam mám dát okurek?"
"jednu."
"Nebude to málo??"
"Ne jednu okurku, jednu flašku!"

  
Samozřejmě u všeho důkladná prohlídka, jestli jsme nakoupili dobře....

"Kterou půlku tam mám dát?"
 "Dej tam obě...."


A se salátem se blížíme do finále...

Po salátu se taťka vrhl na řízky.

Míša už netrpělivě čekal, kdy bude moct pomáhat s obalováním:-)







Tak už zbývá jen pár kousků kapra a je hotovo...


A takhle pěkně nám celou dobu do okna svítilo sluníčko:-)



  
Tady už se smaží první řízky....

Ještě jsem stačila vytáhnout talíře a fotobaterka se výhružně rozblikala..... Takže šup s ní na chvíli do nabíječky, aby vydržela Ježíškův přílet:-)


Po večeři se čeká, až se ozve ježíškovský zvoneček

I když starší syn všechny strašil, že Ježíšek nepřijde, páč se naším komínem neprocpe, Ježíškovi se to podařilo....









Večer takhle pěkně zářila na obloze hvězdička....

Vytáhla jsem druhý foťák a stativ a hvězdičku jsem si přitáhla....

Tady ještě větší přiblížení.
Hmm.....je to hvězda... není to hvězda ....


Druhý den jsme jako každý rok jeli na rodinnou sešlost k babičce....

Taťka, teď myslím mého otce, pokaždé ukazuje fotky a pouští videa, která natočil.
Všimněte si toho záběru v supermarketu .... Teď je naprosto jasný, proč fotím všechno a všude.... 

Je to dědičný!




A přiletěl i ježíšek:-))

Dárky pomáhal roznášet nejmladší, což byl Míša....



Na rozbalování dárkového koše měla už babička pomocníků víc:-)



Tady pro inspiraci, jak originálně zabalit vánoční přání...

Tohle určitě někdo zná, ale já to viděla poprvé - rozprašovač, který se našroubuje na citron! 

Cestou zpátky jsem ještě cvakla pouliční výzdobu.... 
A to už je opravdu poslední foto:-))

♥ Děkuji všem statečným, kteří vydrželi rolovat až do konce ♥