pondělí

VAŘÍME O VÍKENDU


Ráno taťka vyklouzl z postýlky jako první a zatopil v krbíku....


Pak vytáhl z postele mě na snídani:-)

Po snídani jsme trochu pofackovali byt.... no jo, já ho pofackovala.... vytáhla jsem vysavač a čekala, že se někdo zeptá, jestli chci pomoct .... a nic ... jen se zeptali kam chci letět a jak prý jsem moderní, když místo na koštěti létám na vysavači:-D

A byl čas na přípravu oběda:-) Bude čína. Taťka vykostil stehna, kosti nechal v míse na polévku a maso mi naskládal na talíř.


Mě už čekalo jen hodit maso na pánvičku:-)

Místo rýže si taťka vymyslel hranolky, tak se vrhnul na loupání brambor.


Šlo mu to rychle, už oloupané brambory koupe:-)

Zatím jsem do hrnce hodila kosti a přihodila k nim zeleninu z mrazáku....


A taťka už krájí brambory:-)

Nalévám do polévkového hrnce vodu....

Do masa přidávám sojovou omáčku....

A taťka už má nakrájeno!

Hážu hranolky do friťáku ....

Do pánvičky sypu zeleninu ....

A je hotovo:-))  
Příští týden si to asi zopakujem, fakt dobrota:-)

Po obědě manža zaplul k televizi a já do kuchyně upéct rodině koláč.... fakt dobrý! -  recept zde 


Pro sebe jsem si udělala zdravý ovocný salát:-)

No a protože jaro se už kvapem blíží, vytáhla jsem semínka a kontrolovala, co dokoupit.


Pro případné zájemce tu mám návod na pěstování melounů:-)
http://www.ceske-melouny.cz/pestovani.php

 
Na zbytek dne jsem zalezla k šicímu stroji a pustila se do kosmetické  taštičky.


Myslela jsem, že jí za večer spíchnu, jenže přiběhla dcera a konečně donesla tablet, na který už pár dní čekám. To jsem si v týdnu připravila látky a zeptala se dcery, jak je tablet velký. Prý sedm palců .... no a že ho teda donese, když  mi těch sedm palců jako míra nestačí:-).... jen neřekla kdy:-D 
Výztuhy jsem pro jistotu dala dvě, vatelín pod hlavní látku a zažehlovací do podšívky.


Během šití přiběhla dcera ještě jednou, že prý se musí postarat o kocourka.....
Chudák už potřeboval strašně moc čůrat:-))


Dostal napapat .....

A šup do postýlky:-)



A poslední foto je z večerní likvidace klubíčkové syslírny:-)


  Děkuji všem za návštěvu:-)

Ajka