pondělí

DOMÁCÍ PEKÁRNA


V obchodě měli v akci sádlo na škvaření, a páč manža škvarky může denně, kilo jsem vzala.
Nakrájela jsem ho a šup s ním do pekárny, program marmeláda.
Nechávám projet jen jednou, on si pak manžel škvarky k obrazu svému dodělává na pánvičce:-)


Hned jsem jich hrst nakrájela a upekla rovnou i chlebík, když už jsem měla pekárnu mastnou:-)
Recept je na základní bílý chléb, jen jsem tam přidala ty škvarky.


Nevím čím to je, ale i když nastavím tmavou kůrku, mám chleba vždycky takového vybledlínka:-))


A ještě vám ukážu, jak mi pekárna pomáhá likvidovat kompoty, které už nikdo nechce jíst:-)
Uklízela jsem špajzku a vytáhla několik kiwi kompotů, pár let starých. To jsem tuhle jeden rok propadla zavařovací mánii a zavařila přes sedm set sklenic všeho možného, no konzumujeme ty moje výtvory ještě dnes:-))
Kompoty bez šťávy nasypu do pekárny a uvařím z nich marmeládu. Přesněji - pekárna kompot "rozmixuje" a povaří:-)


 
Hned jsem jí namazala na koláč, ozdobila mákem a posypala drobenkou. A že se po koláči jen zaprášilo, to snad ani nemusím říkat:-)

  Děkuji všem za návštěvu:-) 
Ajka