úterý

KUŘECÍ ROLÁDA

  Tip na kuřecí roládu z mé kuchyně:-) 

Na roládu budete potřebovat :
Vykostěné kuře, papriky, párky či klobásky, vymačkanou náplň z vinné klobásy, koření dle chuti. Já použila kořenící směs na kuře. Kuře vykosťovat nemusíte, můžete koupit vykostěná kuřata na roládu
(množství zvolíme podle počtu strávníků).




Vykostěné kuře jsem položila na pečicí papír, okořenila a potřela náplní z vinné klobásy.

 
Do náplně jsem vtlačila pokrájené papriky.

Nakonec jsem mezi papriky položila párky. Místo zeleniny a párků můžete dát vařená vejce a šunku, podle chuti:-)


Kuře jsem za pomoci papíru srolovala, zabalila do alobalu, položila na plech a vložila do trouby.
Další fotky bohužel. Plánovala jsem, že po obědě vyfotím zbytek rolády, studené a na plátky nakrájené, ale opravdu  mě vůbec nenapadlo, že po obědě už nebude co fotit:-))

 
Přeji všem dobrou chuť:-)
Ajka