pondělí

Od pátku do neděle


V pátek bylo opravdu pěkně. Vařit jsem nemusela, páč ze čtvrtka zbyl guláš, tak jsem vystartovala na zahradu.
Ve skleníku už vylezly ředkvičky:-)

A v sadbovači se to už taky zelená:-)

Tohle foto je speciálně pro Dášu (Dauma). Však koukni, Dáši, na ty zaplevelené záhonky, žádná upravená zahrada:-))


A jestli má někdo depku ze zarostlého chodníčku, to koukněte na ten můj. Vloni ho manža něčím vystříkal, ale jak vidno, nic platné....


U sousedů na stromě jsem objevila ptačí hnízdo, možná se mi v létě podaří špízlovat mláďátka:-)


Docela dost foukalo, tak jsem jen vyplela jahody a šla domů ukuchtit něco dobrého. Vyhrál to štrůdl:-))


S tvarohem a rozinkama:-)

A večer jsme se s dcerou vyblbly u domácí práce ... ve dvou to jde přece jen rychleji:-)


V sobotu jsme se byli už podruhé podívat na výstavě dinosaurů, páč posledně hlásili, že prý dinosauři v druhé povině března vyrostou a obživnou. A taky že jo! Zatímco minule tam byli prckové, teď už to byli obři a opravdu se hejbali a řvali:-))


A některé bylo nutno i krmit! Všimněte si, jak hladově se po mě Rexík koukal.... nebo se mi to zdá??


Někteří ale zas byli tak krotcí, že jsme si je mohli osedlat:-)


A někteří dokonce plodili potomky!

A také se tam prováděly archeologické vykopávky:-)



Odpoledne jsme ještě šli krmit kachny. Což by se nám i podařilo, kdybych ty rohlíky nenechala doma:-)
Jedna kachna se nechala obalamutit hozeným klacíkem a připlavala blíž.


Teda aspoň jsem si myslela, že plave za mnou .... ale ve skutečnosti měla asi rande s kosákem.... čekal na ní u břehu:-)


Večer jsme se všichni těšili na opíkání, no nejvíc asi já a Míša. Jenže začalo pršet. Což taťku nevyvedlo z míry a že prý budem opíkat na verandě, když už jsme ty buřty koupili ...



V jednu chvíli holce zapípal mobil a jestli prý chci vidět, jak dopadla její kamarádka na plastice....
Čekala jsem všechno možný, ale tohle fakt ne:-))


V neděli celý den pršelo, takže plánovaná vyjížďka na kole odpadla.
Míša se nastěhoval k nám na pohádky, to on rád, protože si může půjčit dědovo sluchátka:-)


No a co jiného celý den doma, než ruční práce, že:-)
Obrázek na taťkovo spací polštář se už docela rýsuje....


A takhle pokračuje má likvidace klubíčkové syslírny. Ještě pusu, oči, vycpat a hotovo:-)
A teď musim vymyslet něco jiného s větší spotřebou, páč na tohle jsem spotřebovala jen jedno klubko:-)



Děkuji všem za milou návštěvu:-)
Ajka