neděle

CO SE DĚJE V TRÁVĚ

Než se podíváme mezi brouky, nakoukneme do skleníku:-)
Někdy v březnu jsem psala, že jsem koupila čajot (liána, jinak taky zvaná tropická kedlubna či okurka) a zasadila. Tak už vylezl!

 
Ještě kouknem co kde roste, však brouci neutečou:-)
Takhle krásně mi vylezl hrášek....


Tady už vykoukla majoránka:-)

A tohle jsou semínka od babičky ... divoký chmel nebo tak nějak...


Sotva vylezly ze země, už si je našli škůdci....
 
Tady už to taky leze .... no po tom, co jsem vloni do truhlíku nasypala celý pytlík a vylezlo jen ubohé nic, jsem ani nedoufala, že ty kytky vylezou:-)

Mám ještě dva nerozkvetlé tulipány:-)

Jabloň je celá obsypaná květy, i ptáček obdivuje.....
Občas se podaří, že je pták ve správnou dobu na správném místě:-)

 
Teď už se podíváme co u nás na zahradě vyvádí brouci....
Co dělají mravenci?  Staví si dálnici i s tunelem!


Tady minipavouček zkouší, jestli ho udrží houpačka:-)

A kousek dál jakýsi černý brouček travičku objímá:-)

Tahle včela mě asi moc ráda neviděla....

Radši hned hlavu do kytky zabořila:-)

Tahle taky divně po mě koukala.....

A hned se o stojku pokusila:-)

Tahle už vypadala, že bude spolupracovat:-)

Ale pak po mě očkem hodila a šup, taky se zabořila:-)



Ale byly pilné včelky:-)
A teď pozor- kdo nemá rád chlupaté osminohé obludy, nad dalšíma 8 fotkama ať radši zavře oči!


Tohle tak často neuvidíte... boj na život a na smrt v přímém přenosu!
Kdo si začal? Jasně že pavouk:-)

Moucha se nedala, však vidíte, kouše pavouka do nohy...


Tady to vypadá, že si pavouk vede mouchu k oltáři, ale zdání klame!


Při pohledu shora je jasně vidět, že pavouk mouchu zákeřně praštil.


Moucha se mu sice snažila dát pěstí, ale moc se jí nevedlo....


Pavouk se naštval ještě víc a bušil do chudinky mouchy hlava nehlava ....


A nakonec si z mouchy udělal harmoniku!

Neměla šanci holka hubená .... měla se narodit jako vypasená masařka, to by si pavouk netroufl:-)


Na chodníčku jsem objevila nosatce, ten mi ochotně zapózoval:-)


A taky jsem na chodníčku našla malé kulaté dírky.... že by se žížaly prokousávaly skrz písek?


Večer mi to samozřejmě nedalo a šla jsem kouknout, jestli ty dírky jsou opravdu žížalí. A byly!


Ale byl provoz v noci na cestičce jak na Václaváku v pravý poledne:-)
Tady rodinka na procházce.... taťka, mamka a dvě děťátka:-)


Housenka si taky vyšla na noční výlet....


I brouček jakýsi se tu promenáduje...
A to jsem myslela, že tu cestičku dělal manža pro nás, ale jak vidno, stavěl jí pro brouky:-))


Ani baterku jsem při prohlížení cestičky nepotřebovala:-)

A ještě jednou bez blesku, ať je vidět, že je to opravdu obyčejná kočka:-)


Děkuji všem za návštěvu:-)
Ajka