sobota

OD PONDĚLÍ DO PÁTKU

aneb ... STŘÍPKY VŠEDNÍCH DNŮ:-)

PONDĚLÍ
 
Dnešní krásné počasí přímo vybízelo k práci na zahradě.
Trochu jsem vyplela záhony a natrhala rybíz na koláč.


Při trhání rybízu jsem na keři našla podnájemníka:-)

K obědu jsem udělala rychlovku - špagety:-)

Páč biopopelnice vyváží v úterý, odpoledne jsem mákla a naplnila jí až po okraj:-)

A koláč jsem stihla taky:-))

Kdyby někdo chtěl recept:
Dva hrnky polohrubé mouky, jeden hrnek cukru, jeden pečící prášek, jedno vejce, jeden hrnek mléka, čtvrt hrnku oleje. Smícháme, nalijeme na plech, poklademe ovocem a posypeme drobenkou. 


No a večer trochu oddychu u patchworku .... ale jen montérkového:-))


ÚTERÝ
Dnes pro změnu celý den pršelo.

Když jsem se na okně snažila nafotit kapky, všimla jsem si, že rozkvetla orchidej .... koupená v Globusu za pouhých dvacet káčé:-))

Odpoledne jsem aspoň na chvíli zaskočila do skleníku a natáhla jsem tam netkanou textilii, aby se budoucí melouny neválely po zemi....

A melouny už kvetou:-))

Už pár dní mám u šicího stroje připravenou nenošenou džínovou košili, že jí přešiju na tašku, tak jsem jí večer rozstříhala a do tašky se konečně pustila:-)

Pracovní nepořádek:-))


STŘEDA
Zeptala jsem se dětí, co chtějí k obědu. Vyhrály hamburgry s hranolkama:-)

Odpoledne jsme zajeli do obchodu, koupila jsem si novou váhu. Původně jsem chtěla vzít jinou, ale dcera říkala, že mám vzít tuhle, že je do stopadesáti kilo:-D

Tuhle lampu s lupou jsem nekoupila dnes, už jí mám doma pár týdnů. Jen jsem chtěla ukázat jaký je to skvělý pomocník při vyšívání:-)



Jinak počasí je stejně hnusný jako včera, no aspoň jsem doma trochu poklidila:-)
Koupila jsem nedávno zbytky fleesu, tak jsem ho vytáhla, přeměřovala a počítala, vyjde mi na pěkně barevnou dětskou deku:-)


A večer jsem trochu popojela s taškou:-)



ČTVRTEK
Pořád prší, musela jsem s prádlem na půdu....

A když už jsem tam byla, vlezla jsem do okna a vyfotila louku, kam chodíme s Míšou na brouky:-)

Odpoledne jsem se chtěla pustit do pletení. Nedávno jsem v jednom časopise objevila pěkné šatičky, tak jsem dnes časopis vzala, že proštuduju návod, a nevěřila jsem svým očím ..... 

Tak nevím ..... jsou to šaty nebo kalhoty???

Z pletení nebylo nic, ale došila jsem tašku:-)


PÁTEK
Musela jsem dnes jet do města, foťák jsem si jasně vzala sebou:-)
Tady se vždycky zastavím. Jako dítě jsem se tu v zimě proháněla na sáňkách, v létě jsem sbírala brouky do krabičky od sirek ....  A teď tu stojí sídliště:-)


Vyřídila jsem co jsem potřebovala, taťkovi jsem ještě skočila koupit deštník a jela jsem domů.

Bylo hezky, tak jsem tu včerejší tašku vzala na zahradu  a vyfotila jí na denním světle:-)


Jsem si říkala, co ta naše kočka tak upřeně pozoruje, a ona za ní přišla na návštěvu kámoška:-)

Melouny na záhoně se už v petkách moc tlačily, tak jsem je sundala. Ta černá netkaná textilie je nějaká divná. Správně by pod ní plevel růst neměl, ale on tam vesele bují....

Tohle se taky jen tak nevidí .... Slimejši nejenom, že si náš fóliovník přeměnili na spižírnu, oni si z ochranné sítě udělali síť houpací!

Ještě kuk na fazole ....letos vypadají líp než vloni:-)

Tady je na jaře koupený fíkovník, ale roste jak zpomalený film-)

A moje pokusné rajče .... zasadila jsem ho vedle máty, slimejši se ho opravdu ani nedotkli!

No a koukám, že pěknému počasí je dnes konec:-)
A taky že jo ... přišel slejvák a bouřka:-)


 ♥ Děkuji všem za milou návštěvu ♥