neděle

JAK SE KE MNĚ DOSTALA HOUSENKA



To šel taťka večer na slezinu s kamarády.
A zrovna v tu chvíli, o pár ulic dál, nic zlého netuše, po chodníku vesele poskakovala housenka šípověnky maďalové.
 

Housenka se moc nadšeně netvářila, když jí najednou nějaký chlap sebral a odnášel pryč z bezpečí ulice. Přeběhl křižovatku, prokličkoval uličkami, vřítil se do domu a s nadšeným výkřikem: "Podívej, co ti nesu!" položil housenku manželce na otevřený noťas ...
A housenka jen zírala, jak ta ženská skáče radostí a utíká pro foťák ...

No jo ... Jiné ženy dostávají květiny, já dostávám housenky:-))
 

 
A jak jsem udělala tuhle fotku?

To dcera vtrhla do pokoje, oči navrch hlavy, nataženou ruku ... jsem se lekla, co se stalo  ...   a křičí: "Mami, přistál mi na ruce brouk, pojď si ho rychle vyfotit!!" :-D

 
 
♥ děkuji všem za návštěvu ♥