neděle

LETNÍ DEN S FOŤÁKEM NA KRKU

Předpověď počasí slibovala na dnešek krásný den. Ráno jsem pověsila prádlo a vlezla do skleníku posbírat úrodu.

V okurkové džungli jsem utrhla pár okurek na salát.

A v rajčatové džungli jsem k okurkám přidala těch pár prvních  červených rajčat...

Tady vidíte můj způsob zalévání skleníku. Vedle každé rostlinky mám zastrčenou petku, voda se tak dostane přímo ke kořenům:-)

Ještě jdu pro cukety:-)


Do mísy tak přibyly ještě dvě cukety na bramborák:-)

Zkontrovala jsem okurku ve smíšeném záhoně, v poklidu roste mezi meduňkou a petrželí, slimejši jí nechávají na pokoji. Tipuju, že jim meduňka nevoní:-))

Další okurky se zas kamarádí s fazolemi:-)

Ještě natrhám rybíz na koláč a můžu jít vařit oběd:-)

Jestli někdo čeká nějakou inspiraci, tak zklamu, byl jen obyč guláš:-)

Po obědě jsme se šli projít k řece. Vzali jsme to přes zahradní kolonii.

Koukali jsme do cizích zahrad a z cizích zahrad koukali na nás:-)

Teď přicházíme k našemu nejbližšímu "rybníku":-D


Ještě se podíváme k řece:-)
 

Zpátky jsme šli přes zrušené zahrady ... dá se tam ledacos najít. Třeba dobrá jablka...

Nebo kytky .... jsem přemýšlela, kdybych ten stromek vytáhla ze země a doma zasadila, jestli by se chytil:-)

Po návratu jsme zajeli do Glóbusu pro brambory na bramboráky...

A že vevnitř je zákaz focení, tak aspoň fotky příchodu a odchodu:-)




Bramboráky dělám podílově .... jeden díl cukety a jeden díl brambor:-)


K bramborám se nastrouhá cuketa a nakrájí uzenina, páč bez té by to taťka nepřežil:-))

Míša mezitím vzdal televizi a k mé velké radosti vytáhl modelínu...

A první várka bramboráků je hotová:-)
  
Opravdu dobré!

Na rybízový koláč už nedošlo, páč Míša oslazený rybíz vylízal do dna:-)
No a šopský salát, který byl k těm bramborákům, jsem nějak zapomněla vyfotit:-)



Dnes je to vše, děkuji všem za pozornost ♥
Ajka