čtvrtek

FOTÍM CELÝ DEN:-)

Ráno jsem zaběhla do skleníku otrhat zeleninu na salát.

Zkontrolovala jsem našeho melounka ....  konec srpna a je velikosti angreštu! Letos prostě není dobrý rok na melouny:-))


Čajot taky nic moc .... jsem doufala, že bude aspoň kvést:-)


Ještě jsem šla zkontrolovat venkovní rajčata, a vidím, že nejsem sama, kdo na ně má zálusk:-)


A tohle určitě nikdo nemá ... máta plodí rajčata!

Doma jsem si zahrála na pilnou kuchařinku. Uvařila jsem brambory, upekla špenátovou sekanou, vyrobila šopský salát a zadělala na koláč.


Odpoledne jsem musela do města. Zapnula jsem pekárnu s těstem a frčela na zastávku. Vyfotit jsem nestačila nic, páč jsem doběhla akorát včas, tak jsem aspoň z okna vyfotila školu, kam bude Míša od září chodit.


Ještě pohled na řeku ...

A už konečně vystupuju:-)

Ve městě jsem vyřídila úřady, tam jsem s foťákem radši neprovokovala, pak už jsem se jen postavila do fronty na zmrzku a čekala na dceru, páč jsme byly domluvené, že mě vyzvedne.


No, a je tady:-)

Vzadu se schovával Míša:-)

Zamířili jsme napřed do Globusu, páč tam měli v akci krmení pro kočky.


Holka mě v poslední době upozorňuje, že v Glóbusu je cedulka zákaz focení a že mám foťák schovat a nedělat jí ostudu:-)) .... no tak aspoň foto při odchodu:-)


Domů jsme se vrátili akorát včas, těsto už bylo na útěku:-)


Koláč byl móc dobrý, můžu doporučit, recept najdete tady


Večer jsem ještě doplnila biopopelnici plevelem a zalila jsem skleník. Zalévání do petek můžu jen doporučit. Jednak je menší spotřeba vody, jednak se voda dostane hned tam, kam má - ke kořenům.


A pak mi čas zabrala příprava do školy ... Zatím mám tedy jen hotový pytlík na cvičky:-)


Děkuji všem za návštěvu:-)
Ajka