sobota

ODPOLEDNE U POTOKA

Přemýšleli jsme s taťkou, kam odpoledne vyrazíme na procházku. No a protože pořád básním o ropuše, jak by na zahradě likvidovala slimáky, šli jsme se kouknout k potoku, jestli tam nějakou nenajdeme:-)
Vyrážíme .... Koukám, jak se mi na plotě rozrůstá štětinatec:-)


Pár ulic a jsme skoro na místě ...

Tady jsem se zastavila, abych vyzkoumala, co to je na stromě ... vypadá to na nějakou prázdnou kuklu.

Manža mi samozřejmě utek ...

A teď mě ještě dokonce předběhl nějaký psík!

Přecházíme lávku a dohadujeme se, jestli půjdem vlevo nebo vpravo ...

Kuk z lávky dolů na potok. 
Koukám, jestli neuvidím žábu, ale nic ...

Zahlédla jsem ale motýlice, takže jdeme za nimi - vpravo:-)

Jsou tu opuštěné zahrady....  Tady byla kdysi branka, tak prolezem a podíváme se dovnitř:-)


Ale zahradě se to už dávno nepodobá ....

Slezla jsem zase dolů k potoku, kde se proháněly motýlice. Byly hodné a nechaly se vyfotit:-))



Pokračujeme dál, je tu další opuštěná zahrada ...

Branka je otevřená, odvážíme se a jdeme na průzkum:-)


Hned za brankou je jezírko, nebo co to bylo:-)

Tady býval sklípek ... Asi:-)

Ale teď je to ráj bezdomovců:-)

Ale nic jim tu nechybí, i toaletu tu mají:-D

Bezdomovce jsme naštěstí žádného nepotkali, ale stejně radši sbíháme zpátky dolů k potoku.


Pomalu přicházíme až k poslední zahradě, ta je upravená ....  No však je to taky školka:-)
A že tady cestička končí, obracíme se a jdeme zpátky k lávce.


Občas slyším žbluňknout žábu, ale potvory vyfotit se nechtějí, natož aby se daly dobrovolně chytit:-)
To kachny byly ochotnější:-)


Tahle mi dokonce zamávala!

No a teď nevím, jestli si ta kachna ťuká na čelo, nebo se drbe na hlavě ...


Pomalu jsme došli zpátky k lávce ...

Všimla jsem si, že jedna motýlice mě upřeně pozoruje...


Vyfotila jsem jí a utíkám za manžílkem, už má slušný náskok:-)


Ale stejně jsem se za chvíli zasekla ....  Pokus vyfotit modré motýlice poletující nad hladinou:-)


A ještě jedna zelená se houpala na kopřivě nad vodou:-)


No, a taťka mi zas utek:-)

Šel se podívat kousek nahoru na louku ... Ještě před pár lety to tu zahrádkáři sekali, teď tu všechno zarostlo svlačcem.


Poletovalo tu pár motýlků, tak aspoň jedna fotka a jdeme zpátky k potoku ...


Slyšela jsem žbluňknout žábu, tak rychle slízám až k vodě, ale nic .... Jen motýlice se tam opalovala:-)


Už se blížíme k civilizaci, a já jsem pořád bez žáby:-)) Ale dál podél potoka jít nemůžeme, to bychom za chvíli zapadli do bažiny.


Musíme zabočit vpravo a tím šance chytit žábu je nenávratně pryč:-)


Teď už jsme od civilizace opravdu jen kousek:-)

Kuk do cizí zahrady...

Ale radši rychle pryč, hlídač nás pozoruje:-))

Ještě pár metrů a budeme na silnici ...

Jdeme až na most ...

A z mostu se naposled koukneme na potok:-)

Tady přejdeme na druhou stranu a jdeme si do Tesca koupit zmrzku.


Ještě, že jsem do batůžku strčila tašku, bylo mi jasný, že jen u zmrzliny nezůstane:-)
Kromě jiného máme i buřty na večeři.


Opouštíme Tesco parkoviště a míříme pod most ...

Za mostem je louka, kam chodím lovit brouky:-)

Vesnice na obzoru, jsme skoro doma:-)




♥ Děkuji všem, kdož statečně dorolovali až sem ♥
Ajka