úterý

VÍKEND U NÁS


V sobotu odpoledne jsem rvala z plotu svlačec a říkala si, na co ten pes tak štěká .... a on si ježek vyšel na procházku:-)


Před pár dny se k nám nastěhoval a ubytoval se ve výklenku pod schody:-)

Za chvíli přijela dcera z nákupu, tak jsem jí ukázala čerstvě ušité čepičky. Prohlásila něco v tom smyslu, že trojčata nečeká, a že mám ještě ušít zimní čepičky:-)


Poslední srpnový víkend musí být poslední velké letní grilování. Na to už dcera myslela včera a naložila plnou mísu masa a brambor:-)


Chlapi zas mysleli na to, že může pršet, a že v noci bývá tma:-)


A jen co všichni dorazili, mohlo se začít:-)

I kočky si přišly na své:-) Míca sbírala, co komu upadlo, či spíš co jí kdo hodil:-))


To Mája byla chytřejší:-)))

Za skleníkem bydlí velký křižák, tak jsem si ho šla vyblejsknout:-)

Cestou zpátky jsem si všimla, že se nám do baráku dobývá ježek .


Jen mě spatřil, zdrhal se schovat pod kůlnu ... ale byla jsem rychlejší:-))


Pavouk a jeho stín:-)

Tady v té lahvi je zakuklená housenka lišaje smrtihlava lipového:-)


A je po půlnoci, vše snězeno a vypito, už jen vyprovodit návštěvu a jdeme na kutě:-)


V neděli celý den pršelo, tak jsem se pustila do těch zimních čepiček, ať má dcera radost:-)




Děkuji všem za návštěvu:-)
Ajka