pátek

KOVOVÁ MONSTRA


V Intersparu je zrovna výstava kovových monster, které jsou sestavené z použitých dílů aut a motorek.

Tak jsme vyrazili na procházku, i když byla děsná zima:-) Naštěstí to nemáme daleko:-)



Hned za dveřmi čekalo první monstrum -  motorčí muž:-)

Z tlamy mu koukal kulomet jakýsi, či co:-)

Tady ten se mi líbil .... proč??

Protože měl na zádech přesně to, co bych nutně potřebovala - vrtulku!


Zato tenhle se mi moc nelíbil:-)

Tenhle byl taky zajímavý ... takový dvouhlavý, nebo jak to říct ...


Jedna hlava ...

Druhá hlava ...

A za zády měl .... no to jsme se právě nemohli dohodnout, jestli je to jeho dítě nebo manželka:-)


A dcera volá, že se mám jít podívat na robotí ženu:-)




Tenhle měl taky pěkný kukuč:-)

Tohle už do výstavy nepatřilo, ale je to hezké:-)

A ještě dva velikáni ...


Konec prohlídky, jde se domů:-)

Ale cestou jsem se ztratila za roh baráku:-))

Odlákal mě opeřenec ...

Kam hopsal, se ptáte?

No, to by asi nikdo neuhodl ... vyhopsal na kopeček a normálmě šmíroval lidem do oken:-)

Ještě kosák tam hledal něco k snědku ...

A holoubek byl hodný a pěkně zapózoval:-)





  ♥ děkuji všem za návštěvu ♥ 
Ajka