úterý

RECYKLACE



Vyhodit zachovalou prošívanou bundu je opravdu škoda. Tak zkusím, jak půjde zrecyklovat:-)
 
Bunda je rozpáraná:-)

Nejdřív jsem si do parády vzala zadní díl. Je největší, tak je to jasný - nákupní taška:-)




Na ucha padl jeden rukáv:-)



 

 Z předního dílu jsem ušila flaškovník s kapsou:-)



Na podšívku jsem využila vyřazený svetr:-)



A nakonec jsem připevnila popruh:-)


Flaškovník je hotový. Do kapes sice svačinu nestrčím, ale drobné na zmrzku nebo průkazka na autobus se tam vejde:-)



Pár kousků z bundy zbylo a z nich vznikly dečky, které se můžou použít jako podložka pod květináč a podobně:-)

Zbyly mi náplety a rukávy ze svetru.



Ty jsem sešila, přišila náplet a mám bezvadný pytel na klubíčka:-)




Výtvor z druhého nápletu je ještě jednodušší. Ušila jsem si z něj obal na mobil:-)


Límec jsem také zrecyklovala, je z něj obal na nabíječku:-) 







A nakonec jsem zrecyklovala odřezky z bundy a svetru.

Z látky jsem vystřihla obdélník a sešila ho do válce.
Odstřižky jsem rozstříhala na malé kousky, vložila je do válce a konce jsem stáhla stužkou. Bude sloužit jako zábrana proti průvanu:-)




 
Všem děkuji za návštěvu:-)
Ajka