středa

ZAHRADA V PARNÉM LÉTĚ

Nejdříve se podíváme na mou hráškovou plantáž:-)

I koťata ji obdivují!


A kdyby jen obdivovaly, musí jí pořádně prozkoumat:-)

A co ještě koťata prozkoumávají? 
Tak třeba ochutnávají rebarboru...


Žasnou nad tím, že místo dýně roste mák ...


Přemýšlí, jestli toto je fakt dýně, nebo maskovaná makovice ...

A zvědavě nahlíží do obrubníku:-)


Ale to už je máma žene domů spát..




Napřed se ale musí umýt:-)

Objevila jsem broučka s červenou kapslí na zádech, ale byl neuvěřitelně rychlý, takže lepší fotky se nepodařily:-)



Ostružiny jsou plné včel...




Ale mouchy lezou včelám do revíru:-)


Místo kedlubnů mám makové políčko...


A kedlubny vypadají takto.


Beruška se vydala na lov mšic ...

Tedy myslela jsem, že jde po mšicích, ale evidentně měla zálusk na tu mrňavou mouchu ...

Kdo neví, jak vypadá mšice (asi kyjatka hrachová) ... tak tááákhle hnusně!

Tak se radši podíváme na něco hezčího:)
Zmutovaný hráškový kvítek i s vosičkou:-)


Na meduňce na mě udiveně zírala ploštice...


A prý ji mám vyfotit i zezadu:-)


Tohle není zarostlý záhon, to je můj nový koníček - sbírka plevele!

Na rybízu jsem vyplašila můrku ... protestovala, ale zapózovala:-)



Normální zahrádkáři pěstují brokolici na záhoně .... my ne, my musíme mít něco extra:-))

Tady je další podnájemník naší zahrady:-)




Komár se také nechal bez protestu vyfotit:-)


Ten protislimákovský plot je opravdu na reklamaci!



A nakonec ještě dvě kobylky:-)







  Děkuji všem za návštěvu:-)