pondělí

OD RÁNA DO VEČERA

Potřebovala jsem nutně zajet do galanterky, tak jsem si ráno pověsila na krk foťák a šupajdila jsem na autobus... 
Je pěkně, jasná obloha, sluníčko na obloze jen září ..... ale co to kecam, měsíček září:-)

Zbytky nočního deště i s oblohou....

Liduprázdné ulice ....

A už jsem na zastávce. 
Ta už tak liduprázdná není:-)

Autobus v nedohlednu, tak pozoruji okolí...


Tady jsem chtěla vycvaknout přijíždějící autobus, ale paní mi vlezla do záběru:-))

Během jízdy mě napadlo, že vystoupím dřív a projdu ten kousek do města lesem, možná něco ulovím:-)

Na zastávce si mě udiveně prohlíží opeřenec ... asi ještě neviděl ženskou s foťákem:-D

Sama jsem zvědavá, jestli něco ulovím:-)

První úlovek je tady ... 

Úlovek zdrhnul ....  
Tohle je nový způsob focení ptáků v letu:-)

Přistál na stromě a tváří se nenápadně ...

Tady je další ptačí úlovek, ale není na tom stromě skoro vidět:-)


Na listech jsem objevila nějaké divné bobule...

Tady to vypadá, že se tu rochnilo stádo prasat .... tak to bych měla přidat do kroku:-))


 Baterka bliká, tak je po lovu .... to je taky nápad, brát si do lesa foťák s vybitou baterkou:-))


Doma jsem vyměnila baterky a pustila se do oběda.
Vytáhla jsem brambory .... no jo, koupené, o vlastní sklizni radši nemluvim:-)


Včera jsem koupila v Globusu sekanou, aby byl rychlý oběd .... no a tohle je jasný důkaz, že u nás bydlí skřítci ....  přes noc zlikvidovali skoro celou dvoukilovou sekanou!


Po obědě jsem skočila posbírat úrodu...
Červené aby fakt člověk lupou hledal:-)

Tohle jsou naše dva největší zelené exempláře...

A tady jsou dva žíhané exempláře ...

Ale zase abych moc nekecala, nějaké červené jsem přece jen našla, akorát na večeři:-)


Takhle řádila včerejší vichřice...
 
A teď se podíváme se na úrodu našeho dýňového pole...

Tak tady jsou .... ano, z celého políčka jen dva kousky!


Je tu ještě jeden květ, ale z toho už nic nebude.

Ještě se poperu s vosama o úrodu ostružin:-)

Jsem dobrá, přeprala jsem je:-D 

A šup s nimi na koláč ...

A pak už zas do práce:-)
Šicí stroj je v obležení .... organizér a taštička do obchůdku a ubrousky pro Míšu do školy:-)

Děkuji všem za návštěvu:-)