středa

JAK SE RODÍ NÁPADY

Vše to začalo tady tím košíkem.


Chtěla jsem pevný košík na knoflíky, takže jsem dovnitř udělala primitivní krabičku z plastové podložky, ale moc jsem si nepomohla...




Po nasypání knoflíků to už nebyl košíček, ale šišáček, což se mi vůbec nelíbilo:-)



Pak mi tak bliklo hlavou, když se do taštiček dávají kovové rámečky, tak proč ne také do košíčku, že? Otázka byla, jestli by rámeček ve tvaru čtverce šel protáhnout tunýlkem.
Nejjednodušší bylo nápad vyzkoušet a nejlépe se k tomu hodila pletací jehlice ... stačilo ji ve svěráku ohnout do čtverce:-)



Pak už jen stačilo jehlici protáhnout tunýlkem:-) A šlo to skvěle:-)



Košíček byl sice drobet šišiodní, páč mnou vyrobený rámeček byl přece jen mírný šikmoběžník, ale to hlavní jsem zjistila. Navíc, košíček byl 10x10cm, rámeček z jehlice 9x9cm, okraj byl tak samozřejmě nařasený a mě hned napadlo, že by se z toho dal udělat úmysl:-)


Pak už to šlo rychle ... domluvila jsem se s mou parťačkou Luckou, která vyrobila prototyp rámečků a za pár dní jsem je měla doma na otestování:-)



 Zkusila jsem košíčky více nařasené ...


 Méně nařasené ...


 Dokonce i košíčky s límcem:-)

  A nakonec košíčky k zavěšení:-)

 

♥ děkuji všem za návštěvu ♥
Ajka