pondělí

BATŮŽEK CHARLIE

 

 

Když jsem v létě vydala návod na jednoduchý dětský batůžek, netušila jsem, jaký zájem ze strany začátečníků to vyvolá:-) Sepsala jsem proto další velmi podrobný návod, který je určen pro švadlenky začátečnice.

Pokaždé, když se pustím do šití, mám v hlavě spoustu variant. A proto je Charlie batoh nejen pro děti, ale i pro dospělé a na kočárek.  Krom toho si můžete zvolit, zda si ušijete batůžek rolovací, překlápěcí nebo stahovací, s přední kapsou nebo bez. Zvlášť praktická je kombinace rolovacího a stahovacího batůžku, protože ho můžete naplnit až po okraj a poloprázdný jednoduše srolujete:-)
Návod jsem podrobně rozepsala na 60 stránek, doplnila téměř 200 fotkami. Potřebné rady, tipy a vychytávky, které švadlenkám ulehčí práci, jsou samozřejmostí :-)

Chcete se pustit do šití? Návod najdete zde
👉 Šijeme s Ajkou , a budete-li při šití potřebovat radu, máte mou podporu v uzavřené FB skupině Šijeme s Ajkou






















 

Charlie 👉 https://www.fler.cz/zbozi/charlie-rolovaci-stahovaci-batoh-11878017

Přeji všem krásný podzim
Ajka
Šijeme s Ajkou