čtvrtek

Co dělám celý den?

Ráno jsem přemýšlela, jestli mám jít pro pečivo pěšky nebo si vzít kolo, ale nakonec jsem byla ráda, že jsem si ho nevzala, páč bych stejně musela jít pěšky.

 

A úschovnu kol vyzkouším holt jindy:-))


Supermarketem jsem jen prolítla, nezastavily mě ani 70% slevy:-D

   

Rychlé občerstvení také minu, zastavím se až u stánku se zmrzlinou:-)


Pomalu se vracím domů, v jedné ruce kornout se zmrzlinou, v druhé foťák. Myslela jsem, že „ulovím“ nějakého ptáčka, ale kde nic, tu nic. Tak aspoň kytičky:-)


Ale měla bych přidat do kroku, začíná se zatahovat:-)


No koukám, že jsem do kroku přidala až moc:-D



Domů jsem dorazila akorát před obědem. 

Naše malá na mě už z dálky křičí, že bude francouzská lahůdka:-)

 

Dokonce k obědu pozvala i hosty:-))

 

A už je to tady … pršíííí:-))


Takže rychle běžíme domů, na déšť je lepší koukat z okna:-)


K obědu bude rychlovka - zelňačka:-)

A po obědě do práce, mám zábavu na celé odpoledne:-)

Na večer jsem si připravila baterku, páč Markétka se rozhodla vystopovat chřástala, jenž nám tu noc co noc nonstop řve za okny ...


Takže, sotva se setmělo, vyrazili jsme:-))


Chřástala jsme samozřejmě nevystopovali, páč v noci honit ptáka v metr vysoké trávě je čiré bláznovství :-D Ale co by bylo léto bez nočního dobrodružství, že:-)


Přeji všem krásné letní dny:-)

Ajka

 Šijeme s Ajkou