pátek

NEDĚLE

V neděli byl krásný podzimní den. Manža s omladinou makali na zahradě, tak jsem je šla zkontrolovat:-)

Taťka si hraje se sekačkou ...

Kluci si hrají s dřívím:-)


Rovnou kouknu po zahradě, když už ten foťák mám v ruce:-)

Ve skleníku dozrávají poslední rajčata ...

Fík vypadá pěkně, snad přežije zimu:-)

Tohle placatý si letos říká fazole:-D

Z plodů štětinatce se už sypou semínka.

Tahle chudinka je jediná jiřina, kterou mi ti sliznatí slimejši nechali!

 
Zpod auta mě pozoruje Mája, a nevím proč,   mlsně se olizuje:-))

Odpoledne jsem do batůžku naházela rohlíky pro kachny a šli jsme se s taťkou projít podél řeky. Dcera zatím jela pro Míšu, páč ten v pátek prohlásil, že má dovolenou, a odstěhoval se na víkend k druhé babičce:-))

 
Pomalu jsme došli na konec ulice ...

 A takhle to vypadá za rohem:-)

Tohle je krásná fotka .... dlouhý a široký .... už jen ten bystrozraký chybí:-))
 
 
Na konci ulice přejdeme silnici a zkrátíme si cestu přes golfové hřiště.

Řeka ještě daleko, ale možná bude něco zajímavého na golfáči:-)


No .... ale moc golfistů tu dnes fakt není:-)


Jsme skoro u východu .... pozorný čtenář si jistě všiml pasoucího se koníka:-)

 
Podíváme se trochu blíž:-))

A co dělá slušně vychovaný kůň, když mě vidí? Otočí se zády a zamává mi ocasem:-)


Ještě pár fotek...


  A pokračujeme dál:-)
 
Projdem vraty a jsme na chodníku.

 Dojdeme na přechod a počkáme na zelenou:-)

Tak schválně, kam máme namířeno?

Už jsme trochu blíž ...
 
A kupujeme bagety k svačině:-)

Koukáním do výloh se nezdržujeme a opouštíme Špár druhým vchodem...


Před námi je řeka, schovaná za stromy.

Tady na ostrůvku vždycky schůzují kachny, ale asi mají v neděli volno:-)


Došli jsme až ke splavu, ale kachny pořád nikde. Manža prohlásil, že to asi vzdaly a zdrhly do teplých krajin:-D


Tyhle vodní schody se mi líbí:-)

Tak jdeme dál, podíváme se pod mostem, jestli se tam kachny neschovávají:-)


Slyším nějaké štěbetání, možná přece jen budeme mít štěstí:-)

 
Konečně úspěch!



 
Kachny jsem si nafotila a jdeme dál:-)

Páč jdeme pěšky po cyklostezce, musíme se vyhýbat cyklistům:-)


Kolem řeky nic zajímavého ... jen volala dcera, že za hodinku pojede domů a že nás někde nabere ... a že cesta končí až u Lídlu, tak prý můžeme vzít rovnou něco k večeři, když už budeme mít ten odvoz:-)


Pomalu jsme došli k dalšímu mostu:-)

Kuk dolů:-)

Kuk nahoru:-)

A pokračujeme dál:-)
 
Most je za námi, podchod před námi:-)

A koukněte, kdo podchod hlídá!:-D

A co uvidíme, když podchodem projdeme? Kdo tvrdí, že Lídl a Baumax, má pravdu .... Ale to, co nevidíte, je McDonalds schovaný za Lídlem:-D


Bereme vozík a jdeme dovnitř:-)

Mezitím už přifrčela dcera a Míša křičí něco o zmrzlině:-)
Tak jo, jdeme na zmrzlinu:-)

Poctivě jsme vystáli frontu a jedeme domů:-)


Děkuji všem za milou návštěvu:-)
Ajka