čtvrtek

JAK TŘI STÁLI

Dostala dcera chytrý nápad, že prý si koupíme přístroj na párky v rohlíku, páč je má Míša rád a v Tesku je zrovna mají v akci. Ukecala mě hlavně na to, že tam můžu ohřívat párky i klobásy a nepopraskají, jako když se ohřívají ve vodě.Tak jsme si jeden přivezli:) Se synátorem a manželem jsme přístroj podle návodu zapnuli, tedy přesněji řečeno, já jsem ho zapnula, a čekali jsme.

Minuta pryč, nic...
Dvě minuty pryč, stále se nic neděje... 

V ten moment mi bylo jasné, že to může být zajímavé, a běžela jsem pro foťák:-)
Po pěti minutách:
"Mami, zapnula jsi to dobře?"
"Jasně že jo, přece umím číst návod!"
"Mami, určitě to máš špatně zapnutý!"
"To určitě nemám, je to vadný, vrátíme to."
"Ale mami, co když..."
"Nesahej na to, rozbiješ to!!"
"Klídek mami, přecvaknu to a uvidíme..."
Uběhlo pár vteřin...
"No vidíš, mami, já ti říkal, že to máš špatně zapnutý!!"
Uběhlo dalších pár vteřin...
"Mami, a nezapomeň napsat":

JAK TŘI STÁLI KOLEM VYPNUTÉHO PŘÍSTROJE A DIVILI SE, ŽE NEJDE ...



A synátor pak předvedl, jak správně na párky v rohlíku:-)

Vezmeme rohlík a usekneme špičku:-)

Nasuneme ho na tyčku, nebo jak se to vlastně  jmenuje, do nádoby nalijeme vodu a dáme hřát párky.


Rohlík na tyčku pěkně namačkáme. No, i když popravdě nevím, proč kluk ten rohlík tak mačkal:-)


Jak je rohlík teplý, sundáme ho.
 
Nacpeme do něj hořčici. Ale pozor - čím víc hořčice tam nacpeme, tím víc jí vyteče, když tam pak budeme vkládat párek!

Vytáhneme párek z nádoby a použijeme kleště, páč párky jsou fakt horký!

 
Párek zasuneme do rohlíku. Lepší je za pomoci kleští, ale kluk má prsty azbestové, takže strkal ručně:-))

Nádobu nezapomeneme přiklopit víkem, aby i ostatní strávníci měli párky teplé:-)


A tak pokračujeme pořád dokola, dokud všechny párky nespotřebujeme:-)
 

Za hodinku přišla dcera.
"Mamííí, proč to nejde??"
"Protože to nemáš v elektrice, miláčku:-)"


 
Děkuji všem za nakouknutí:-)
Ajka