sobota

PRVNÍ BATŮŽEK

 Vše je jednou poprvé:-))
Náš maličký udělal první krůčky, dostal první botičky a také první batůžek:-) Tak botičky jsem nešila, to mě ještě neláká, ale batůžek ano:-)) A rovnou dva, ať má na výběr. Adámek nadšeně běhal kolem stoličky, takže já v poklusu a s foťákem na krku za ním .... noo,  ale fotky se docela povedly:-)))













 Při šití jsem myslela na začátečnice, které ještě nemají tolik zkušeností jako pokročilejší švadlenky, ale rády by svým ratolestem takový batůžek ušily. A právě pro ně jsem nafotila a sepsala tento podrobný návod. Batůžek je určen pro děti ve věku od 1 roku do tří let, na vycházky do přírody, na hřiště, k vodě či do města. Je jednoduchého střihu, rychle ušitý a podle jednoho střihu a postupu ušijete dvě varianty batůžku - s klopou a stahovací.

 FOTOnávod je zde: Batolecí batůžek


                                          Děkuji všem za návštěvu:-)

Ajka

Šijeme s Ajkou