čtvrtek

SILVESTR


Na poslední den v roce jsem naplánovala procházku, návštěvy u kamarádek a jiné příjemné aktivity.

Jenže člověk míní ...

To ráno přiběhl kluk, a jestli prý nechci chovat kapry, že má z pokoje rybník. I šel se manžel podívat dolů, co tam zas kluk rozlil a přišel s tím, že můžeme chovat kapry v celém suterénu. Šla jsem se podívat taky a jasně že oba kecali - tolik vody tam zas nebylo, kaprům by čouhaly ploutvičky:-D Takže odčerpat vodu a hledat příčinu. Napřed manžel mluvil o přepadu ze staré jímky, pak o spodní vodě, pak se otevřel kanál a bylo to jasný.

 Takže se volali vodárny. Asi z nás moc radosti neměli, ale přijeli:-)
Voda odpadla, už to jen čvachtalo při chůzi. Takže plovoučku bylo třeba sundat a místnosti nechat vyschnout. A to v zimním období bude asi na dlouho:-)


A protože naše přerostlé dítě si neustále plete podlahu se skříní, musela se do práce zapojit i pračka. Válelo se mu tam toho na zemi na tři várky:-)


Večer jsem udělala chlebíčky (na fotce jsou dětské chechtací) a zbytek úklidu  jsme nechali na další den.

 
Ohňostroj začal už před půlnocí a po půlnoci už byla naše ulice pod těžkou ohňostrojovou palbou. Vyběhla jsem s foťákem do podkroví, je tam přece jen lepší rozhled, ale zase ty sousedovic rachejtle lítaly sotva  pár metrů od okna, takže jsem spíš pořád uskakovala zpátky do místnosti, než fotila:-))







       

 ♥ přeji všem krásný nový rok ♥
Ajka